Bosch GSR 14,4-2-LI

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GSR 14,4-2-LI op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rob steenbeek 17-08-2011
Geschreven voor: Bosch GSR 14,4-2-LI

Ik heb na veel wikken en wegen gekozen voor deze blauwe bosch schroefboormachine.
deze prof serie vind je niet in de bouwmarkt, dus maar besteld bij Cool Blue. Binnen 24 uur in huis!
Er is veel concurrentie in deze prijs en kwaliteitsklasse.
Ik heb Makita, Hitachi en De walt in overweging genomen.
Deze lichtgewicht lag het prettigst in de hand.
Zeker als je niet heel grote handen hebt is dit naar mijn mening de meest ergonomische.
Super afwerking en uiterst licht (1,3 kg).

avdwindt 10-11-2010
Geschreven voor: Bosch GSR 14,4-2-LI

Heb net deze boormachine ontvangen. Ziet er erg degelijk uit. Heb een mooie aanbieding gevonden waarbij de boor in een mooie koffer zit van het type L-boxx. zelfs een tweede box erbij met een borenset. Overweeg nu al om meerdere van dit soort boxen aan te schaffen omdat ze mooi aan elkaar geklikt kunnen worden.
De boormachine ligt stabiel in de hand en is niet te zwaar.de clip om hem aan je riem te hangen lijkt mij ook een handige optie.